Saturday 8 October 2011

Testimoni Yang Meyakinkan Saya

Beberapa  hari  yang lalu saya mendapat order ulangan dari salah seorang pengguna Jus Monavie (original) dari selatan tanah air. Sebelum ini beliau order satu kotak jus monavie untuk diberikan kepada bapanya yang mengalami "diabetic ulcer" di kaki, sehingga kan kaki bapa beliau berlobang.


Alhamdulillah selepas sebulan menggunakan jus monavie (purple), kini bapanya dah boleh berjalan dan luka diabetes di kaki sudah sembuh. Malah bapa beliau dah boleh menaiki motorsikal dan boleh keluar rumah bebas ke sana sini. Inilah yang kita kehendaki iaitu membantu orang ramai menjadi sihat dan menjauhi penyakit.

Adalah diingatkan bahawa keadaan paras gula dalam darah pesakit diabetes adalah bergantung kepada corak diet/pemakanan harian pesakit tersebut. Adalah dinasihatkan merujuk kepada doktor untuk regular check up berkenaan tahap kencing manis pesakit.

Jus monavie bukan lah ubat diabetes, tetapi ia pemakanan yang bernutrisi kualiti tinggi (fitonutrien) yang membantu kita mendapat khasiat semulajadi 19jenis buah-buahan yg terkandung dalam jus tersebut.




Alhamdulillah setelah beliau yakin, maka pada minggu ini beliau dah order Combo Pack Jus Monavie dari ofis. Saya bertambah yakin dengan bisnes ini kerana testimoni yang real, dan nyata dari pengguna.

Banyak lagi testimoni pengguna Jus Monavie. Anda mesti cuba baru sendiri tahu!

Sekian coretan saya

Embun Hijau Healthcare

No comments:

Post a Comment